1) Czy sprzedawane w sklepie krasowiak.pl monety są oryginalne?
Sprzedajemy wyłącznie oryginalne monety. Nie zajmujemy się handlem kopiami monet (chyba, że są to tzw. kopie z epoki; wówczas stosowna informacja pojawia się w opisie aukcji).
Każda sprzedawana przez nas moneta ma DOŻYWOTNIĄ GWARANCJĘ ORYGINALNOŚCI. Oznacza to, że jeśli po 2,3.....50 latach okaże się, że zakupiona od nas moneta nie jest oryginalna, zwrócimy Ci za nią pieniądze.
2) Nie otrzymałem przesyłki. Co teraz?
Wysłaliśmy tysiące przesyłek i - na szczęście! - bardzo rzadko zdarza się, by przesyłka zaginęła, a wysyłamy monety w każdy zakątek świata!
Jeśli jednak przesyłka nie dociera na czas koniecznie skontaktuj się z nami: agnieszka@krasowiak.pl - poinformujemy Cię o dacie wysyłki, skontaktujemy się z pocztą. Pomożemy rozwiązać problem.
3) Czy mogę zwrócić lub reklamować monetę?
Tak. W ciągu 14 dni możesz zwrócić monetę bez podania przyczyny, a my zwrócimy Ci należność za nią. Jeśli chcesz zwrócić lub reklamować zamówienie, wypełnij formularz i odeślij nam zakup.
4) Czy wysyłacie monety za granicę?
Tak, wysyłamy w każdy zakątek świata. UWAGA! Zgodnie z polskim prawem nie wysyłamy za granicę numizmatów o wartości wyższej niż 16000PLN.
5) Jakie sposoby wysyłki są dostępne? Ile kosztują?
Standardowy (domyślny) sposób wysyłki to list polecony priorytetowy, nadawany Pocztą Polską. Koszt takiej przesyłki to 9,50 zł.
Moneta jest solidnie zabezpieczona przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu oraz zapakowana do koperty bąbelkowej.
Na życzenie Kupującego wysyłamy monety listem ubezpieczonym. Koszt takiej wysyłki zależy od kwoty ubezpieczenia. Jeśli życzysz sobie wysyłkę listem ubezpieczonym, skontaktuj się z nami przed dokonaniem wpłaty: agnieszka@krasowiak.pl Podamy Tobie wtedy koszt wysyłki ubezpieczonej.
Na terenie Polski wysyłamy również przesyłki ubezpieczone (do 5000 PLN) do paczkomatów Inpost.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdziesz w zakładce "Wysyłka i płatność"
6) Czy mogę otrzymać rabat?
Nasi stali Klienci otrzymują okazjonalne rabaty na zakupy w naszym sklepie. Jesteś zainteresowany rabatem? Skontaktuj się z nami: sklep@krasowiak.pl
7) Jak mogę się z Wami skontaktować?
Całodobowo możesz wysłać do nas wiadomość:
- kwestie wysyłki, zdjęć monet, statusu zamówienia, płatności: agnieszka@krasowiak.pl
- przekazanie monet w komis, chęć sprzedaży monety, prośba o rabat, wycenę, doradztwo numizmatyczne: mariusz@krasowiak.pl
- pozostałe kwestie: sklep@krasowiak.pl
Od poniedziałku do piątku w godzinach 16-20 jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu:
(+48) 608-806-853
8) Chciałbym sprzedać/wycenić monetę. Jak mogę to zrobić?
Napisz emaila na adres mariusz@krasowiak.pl My poprowadzimy Cię dalej :)
9) Chciałbym dostać dodatkowe zdjęcia/zdjęcie w lepszej rozdzielczości. Jak mogę je otrzymać?
Napisz emaila na adres agnieszka@krasowiak.pl
10) Czy jest możliwy odbiór osobisty?
W sprawie odbioru osobistego prosimy o email: sklep@krasowiak.pl
Nie zawsze jesteśmy dostępni na miejscu, aby umożliwić odbiór osobisty, choć oczywiście nic nie jest niemożliwe :)
11) Dlaczego koszt wysyłki listu poleconego priorytetowego to 9,90zł, skoro na poczcie kosztuje 8,40zł?
Jesteśmy firmą oraz płatnikami VAT. Oznacza to, że do ceny przesyłki narzuconej przez pocztę (8,40 zł) musimy doliczyć 23% podatku VAT (czyli w tym przypadku 1,93 zł). W sumie więc płacimy 10,33 zł za wysyłkę (z czego 8,40 zł dostaje Poczta Polska, a 1,93 Państwo). Do tego dochodzi koszt koperty bąbelkowej, holdera itp., co daje w sumie około 11 zł.
Nasza firma nie zarabia na przesyłkach - w naszej opinii byłoby to nieprofesjonalne, nieuczciwe i świadczyło o braku szacunku dla Klienta.
12) Co to jest certyfikat autentyczności?
Certyfikat jest dokumentem formatu A4 wydrukowanym na ozdobnym, wysokiej jakości papierze potwierdzający oryginalność zakupionej monety.
Certyfikat zawiera zdjęcia jak i opis monety (np. nominał, data wybicia, mennica, władca itp.) oraz podpis i pieczęć firmy.
STARE MONETY
KUPIMY
PRZYJMIEMY W KOMIS
Gotówka od ręki!
(+48) 608-806-853