Pytania i odpowiedzi

1) Czy sprzedawane w sklepie krasowiak.pl monety są oryginalne?

 Sprzedajemy wyłącznie oryginalne monety. Nie zajmujemy się handlem kopiami monet (chyba, że są to tzw. kopie z epoki; wówczas stosowna informacja pojawia się w opisie aukcji).

Każda sprzedawana przez nas moneta ma DOŻYWOTNIĄ GWARANCJĘ ORYGINALNOŚCI. Oznacza to, że jeśli po 2,3.....50 latach okaże się, że zakupiona od nas moneta nie jest oryginalna, zwrócimy Ci za nią pieniądze.


2) Nie otrzymałem przesyłki. Co teraz?

Wysłaliśmy tysiące przesyłek i - na szczęście! - bardzo rzadko zdarza się, by przesyłka zaginęła, a wysyłamy monety w każdy zakątek świata!

Jeśli jednak przesyłka nie dociera na czas koniecznie skontaktuj się  z nami: sklep@krasowiak.pl - poinformujemy Cię o dacie wysyłki, skontaktujemy się z pocztą. Pomożemy rozwiązać problem.

 

3) Czy mogę zwrócić lub reklamować monetę?

Tak. W ciągu 14 dni możesz zwrócić monetę bez podania przyczyny, a my zwrócimy Ci należność za nią. Jeśli chcesz zwrócić lub reklamować zamówienie, wypełnij formularz i odeślij nam zakup.

 

4) Czy wysyłacie monety za granicę?

Tak, wysyłamy w każdy zakątek świata. UWAGA! Zgodnie z polskim prawem nie wysyłamy za granicę numizmatów o wartości wyższej niż 16000PLN.


5) Jakie sposoby wysyłki są dostępne? Ile kosztują?

Moneta jest solidnie zabezpieczona przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu oraz zapakowana do koperty bąbelkowej.

Szczegóły dotyczące wysyłek znajdziesz w zakładce "Wysyłka i płatność"

 

6) Czy mogę otrzymać rabat?

Nasi stali Klienci otrzymują okazjonalne rabaty na zakupy w naszym sklepie. Jesteś zainteresowany rabatem? Skontaktuj się z nami: sklep@krasowiak.pl


7) Jak mogę się z Wami skontaktować?

Preferujemy kontakt mailowy: sklep@krasowiak.pl ale możesz również do nas zadzwonić: (+48) 608-806-853

 

8) Chciałbym sprzedać/wycenić monetę. Jak mogę to zrobić?

Napisz emaila na adres sklep@krasowiak.pl My poprowadzimy Cię dalej :)

 

9) Chciałbym dostać dodatkowe zdjęcia/zdjęcie w lepszej rozdzielczości. Jak mogę je otrzymać?

 Napisz emaila na adres sklep@krasowiak.pl


10) Czy jest możliwy odbiór osobisty?

W sprawie odbioru osobistego prosimy o email: sklep@krasowiak.pl

Nie zawsze jesteśmy dostępni na miejscu, aby umożliwić odbiór osobisty, choć oczywiście nic nie jest niemożliwe :)

 

11) Dlaczego koszt wysyłki listu poleconego priorytetowego jest wyższy niż na poczcie?

 Jesteśmy firmą oraz płatnikami VAT. Oznacza to, że do ceny przesyłki narzuconej przez pocztę musimy doliczyć 23% podatku VAT . W sumie więc płacimy blisko 1/4 więcej, a do tego dochodzą też koszty koperty bąbelkowej, holdera itp.

Nasza firma nie zarabia na przesyłkach - w naszej opinii byłoby to nieprofesjonalne, nieuczciwe i świadczyło o braku szacunku dla Klienta.

 

12) Co to jest certyfikat autentyczności?

 Certyfikat jest dokumentem formatu A4 wydrukowanym na ozdobnym, wysokiej jakości papierze potwierdzający oryginalność zakupionej monety.

Certyfikat zawiera zdjęcia jak i opis monety (np. nominał, data wybicia, mennica, władca itp.) oraz podpis i pieczęć firmy.

STARE MONETY

KUPIMY

PRZYJMIEMY W KOMIS

Gotówka od ręki!

(+48) 608-806-853

Newsletter
Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich typów plików cookies, w tym cookies statystycznych i reklamowych. Klikając „Odmawiam” wyrażasz zgodę na stosowanie wyłącznie plików cookies niezbędnych do prawidłowego działania strony. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Akceptuję wszystkie